Kontakt
Zákaznické centrum ( pondělí – pátek 7 – 15h )
Vážení zákazníci, děkujeme vám, že nakupujete v našem e-shopu a spolu s námi chcete dát spotřebičům i planetě druhou šanci. Jsme tu proto, abychom odpověděli na vaše dotazy a pomohli vyřešit vaše problémy. Zároveň se podívejte na Nejčastěji kladené dotazy, třeba stejnou záležitost řešil už někdo před vámi a vy tak ušetříte svůj drahocenný čas.
Nejčastěji kladené dotazy
Jakým způsobem si mohu zboží objednat ?
-
Zboží si můžete objednat pouze přes e-shop. Objednávky e-mailem bohužel nejsme schopni zpracovat.
Kdy doručíte mojí objednávku?
-
Pokud jste registrování, tak aktuální stav své objednávky zjistíte po přihlášení.
-
O předání zboží dopravci budete rovněž informováni prostřednictvím e-mailu případně i SMS.
Jak mohu zboží reklamovat, vyměnit nebo vrátit ?
-
Připravili jsme podrobný návod, jak reklamovat zakoupené zboží a jak postupovat v případě jeho výměny.
-
Zároveň máte možnost zboží ve 14denní lhůtě vrátit bez udání důvodu.
Dotazy k náhradním dílům, objednávkám a reklamacím
-
Informace spojené s výběrem náhradního dílu naleznete zde.
-
Pro zaslání dotazu spojeného s objednávkou klikněte zde. Vždy prosím uvádějte číslo objednávky, které se e-mail týká. Budeme vám díky tomu schopni odpovědět rychleji.
-
Pro dotazy spojené s případnou reklamací klikněte zde.
Ostatní dotazy
Všechny další dotazy rádi zodpovíme na e-mailu: obchod@elny.cz ( na emaily reagujeme Po – Pá 7 – 15h )
Připomínáme, že objednávky přijímáme pouze přes e-shop. Na objednávky zaslané přes e-mail není v našich silách reagovat. Děkujeme za pochopení.
Pokud si nejste jisti výběrem náhradního dílu pro váš spotřebič, tak nám prosím e-mailem zašlete opsaný nebo vyfocený celý výrobní štítek spotřebiče a uveďte přesně, jaký díl poptáváte. O které údaje se jedná a kde je na spotřebiči naleznete, se dočtete v článku Výběr náhradního dílu.
V případě potřeby nás můžete kontaktovat na telefonu 602 418 019. Jestliže se nedovoláte, věnujeme se požadavkům předchozích zákazníků. V tom případě prosím zašlete svůj dotaz e-mailem
Provozovatel – korespondenční adresa a další kontaktní údaje
Nemáme provozovnu ani výdejní místo, proto na níže uvedených adresách není možné zboží osobně vyzvednout, vyměnit, vrátit ani osobně reklamovat.
Fungujeme pouze jako internetový obchod s možností zaslání zboží.
Korespondenční adresa :
Elektroservis Nymburský
Kovanská 190
289 31 Bobnice
E-mail: obchod@elny.cz ( na emaily reagujeme Po – Pá 7 – 15h )
Facebook : https://www.facebook.com/elny.cz/
Telefon: 602 418 019
Firemní údaje:
Zdeněk Nymburský
Kovanská 190
289 31 Bobnice
IČO: 65743661
DIČ: CZ7504200770 – plátce DPH