Kontakt

Zákaznické centrum ( pondělí – pátek 7 – 15h )


 Vážení zákazníci, děkujeme vám, že nakupujete v našem e-shopu a spolu s námi chcete dát spotřebičům i planetě druhou šanci. Jsme tu proto, abychom odpověděli na vaše dotazy a pomohli vyřešit vaše problémy. Zároveň se podívejte na Nejčastěji kladené dotazy, třeba stejnou záležitost řešil už někdo před vámi a vy tak ušetříte svůj drahocenný čas.

Nejčastěji kladené dotazy 

Jakým způsobem si mohu zboží objednat ?

  • Zboží si můžete objednat pouze přes e-shop. Objednávky e-mailem bohužel nejsme schopni zpracovat.

Kdy doručíte mojí objednávku? 

  • Pokud jste registrování, tak aktuální stav své objednávky zjistíte po přihlášení.

  • O předání zboží dopravci budete rovněž informováni prostřednictvím e-mailu případně i SMS.

Jak mohu zboží reklamovat, vyměnit nebo vrátit ?

Dotazy k náhradním dílům, objednávkám a reklamacím

  • Informace spojené s výběrem náhradního dílu naleznete zde.

  • Pro zaslání dotazu spojeného s objednávkou klikněte zde. Vždy prosím uvádějte číslo objednávky, které se e-mail týká. Budeme vám díky tomu schopni odpovědět rychleji.

  • Pro dotazy spojené s případnou reklamací klikněte zde.

Ostatní dotazy

Všechny další dotazy rádi zodpovíme na e-mailu: obchod@elny.cz ( na emaily reagujeme Po – Pá 7 – 15h )

Připomínáme, že objednávky přijímáme pouze přes e-shop. Na objednávky zaslané přes e-mail není v našich silách reagovat. Děkujeme za pochopení.

Pokud si nejste jisti výběrem náhradního dílu pro váš spotřebič, tak nám prosím e-mailem zašlete opsaný nebo vyfocený celý výrobní štítek spotřebiče a uveďte přesně, jaký díl poptáváte. O které údaje se jedná a kde je na spotřebiči naleznete, se dočtete v článku Výběr náhradního dílu.

V případě potřeby nás můžete kontaktovat na telefonu 602 418 019. Jestliže se nedovoláte, věnujeme se požadavkům předchozích zákazníků. V tom případě prosím zašlete svůj dotaz e-mailem

 

Provozovatel – korespondenční adresa a další kontaktní údaje


Nemáme provozovnu ani výdejní místo, proto na níže uvedených adresách není možné zboží osobně vyzvednout, vyměnit, vrátit ani osobně reklamovat.

Fungujeme pouze jako internetový obchod s možností zaslání zboží.

 

Korespondenční adresa :  

Elektroservis Nymburský

Kovanská 190

289 31 Bobnice

E-mail: obchod@elny.cz ( na emaily reagujeme Po – Pá 7 – 15h )

Facebook : https://www.facebook.com/elny.cz/

Telefon: 602 418 019

 

Firemní údaje:

Zdeněk Nymburský

Kovanská 190

289 31 Bobnice

IČO: 65743661

DIČ: CZ7504200770 – plátce DPH

 

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení