Jak reklamovat

Jak reklamovat u nás zakoupené zboží

Objednané zboží dorazilo poškozené?

Při přebírání zásilky od přepravce si prosím zboží pečlivě zkontrolujte. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte a trvejte na zápisu důvodu nepřevzetí do předávacího protokolu. Je-li zboží poškozeno, přestože byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

  • Česká pošta – oznamte osobně nejpozději druhý pracovní den na pobočce pošty. 

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu? 

Informujte nás prosím o této skutečnosti e-mailem, abychom se s vámi mohli dohodnout na dalším postupu zjednání nápravy. 

Záruční podmínky

a) Záruku na prodávané zboží poskytuje prodávající dle obecně závazných právních předpisů po dobu uvedenou v záručním listě. Není-li na webových stránkách Elny.cz uvedeno u daného produktu jinak, je pro spotřebitele záruční doba 24 měsíců. Nákup na IČO se řídí obchodním zákoníkem. Při nákupu na IČO je záruční doba 6 měsíců.

Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží od dopravce, a to potvrzením přepravního (dodacího) listu kupujícím.

b) Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodbornou montáží či jiným neodborným uvedením do provozu, neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami jako například úderem blesku či jiným atmosférickým výbojem, ohněm či vodou nebo působením jiných nestandardních jevů jako například přepětí v rozvodné síti. Prodávající si vyhrazuje právo neuznat reklamaci v případě, že výrobce či jím pověřený odborný servis prokáže, že kupující neoprávněně do výrobku zasáhl po odstranění pečeti výrobce nebo že došlo k mechanickému poškození zboží.

c) V zájmu rychlejšího vyřízení odběratel může reklamaci uplatnit přímo v nejbližším autorizovaném servisním středisku dané značky uvedeném v záručním listu.

d) Dopravu na místo uplatnění reklamace v případě uplatnění přímo v autorizovaném servisním středisku hradí zákazník i v případě oprávněné reklamace.

e) Při uplatnění reklamace je vždy nutné prokázat uzavření kupní smlouvy, a to nejlépe předložením dokladu o nákupu (faktury), dále záručního listu a podrobně popsat vadu výrobku. Případnou e-mailovou komunikaci prosím zašlete spolu se zbožím. U náhradních dílů je nutné dále doložit doklad o montáži oprávněnou osobou – odborným servisem s příslušnou kvalifikací elektro danou zákonem (dle vyhl. 50/78 Sb.). Pokud se vada nevyskytuje trvale, je nutné jednoznačně uvést podmínky, za kterých se projevuje. Reklamované zboží musí být kompletní, to znamená včetně případného příslušenství a pokud možno i zabaleno v původním obalu.

f) Jelikož jsme pouze zásilkový obchod, nemůžeme vám nabídnout možnost osobní  reklamace. Nedisponujeme totiž prodejnou či výdejním místem, kam byste mohli s reklamovaným výrobkem dorazit. Chcete-li zboží reklamovat, zašlete ho prosím na níže uvedenou adresu. Zboží nezasílejte na dobírku – taková zásilka nebude převzata.

Zboží lze reklamovat u provozovatele pouze zasláním zboží dle podmínek reklamačního řádu na adresu:

Elektroservis Nymburský, Kovanská 190, 289 31 Bobnice  

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena dle občanského zákoníku ve třicetidenní lhůtě. O přijetí a vyřízení reklamace vás budeme informovat e-mailem.

V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku (nákup na IČO), neexistuje zde zákonné určení lhůty pro vyřízení reklamace, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co možná nejkratší době.

 

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše