Kontakty
email: obchod@elny.cz | tel.: +420 602 418 019
Vážení zákazníci, děkujeme vám, že jste navštivili naše stránky a spolu s námi chcete dát spotřebičům i planetě druhou šanci. Jsme tu proto, abychom odpověděli na vaše dotazy a pomohli vyřešit vaše problémy. Zároveň se podívejte na nejčastěji kladené dotazy, třeba stejnou záležitost řešil už někdo před vámi a vy tak ušetříte svůj drahocenný čas.
Nejčastěji kladené dotazy
Jakým způsobem si mohu zboží objednat ? Více Méně
-
Objednávku lze učinit přes eshop vložením požadovaného zboží do nákupního košíku, vyplněním adresy a kontaktů pro doručení, v daším kroku zvolením způsobu dopravy a platby a následnému odeslání objednávky.
-
A pak už je to na nás abychom v co nejkratším čase vaši objednávku vyřídili, nejlépe aby byl balíček následující pravovní den u vás :-)
Kdy doručíte mojí objednávku? Více Méně
-
Pokud jste registrováni, tak aktuální stav své objednávky zjistíte po přihlášení. Objednávky přijaté do 10.00 hodin jsou zpravidla doručovány hned následující pracovní den
-
Ihned po odeslání objednávky budete o každém kroku jejího vyřizování informováni. O předání zboží dopravci budete rovněž informováni prostřednictvím e-mailu případně i SMS. Pokud vám nepřijde po odeslání objednávky potvrzující email, je možné, že v objednávce nebyla správně vyplněná emailová adresa, tak nás prosíme informujte a společně vše vyřešíme.
Jak mohu zboží reklamovat, vyměnit nebo vrátit ? Více Méně
Dotazy k náhradním dílům, objednávkám a reklamacím Více Méně
-
Informace spojené s výběrem náhradního dílu naleznete zde.
-
Pro zaslání dotazu spojeného s objednávkou klikněte zde. Vždy prosím uvádějte číslo objednávky, které se e-mail týká. Budeme vám díky tomu schopni odpovědět rychleji.
-
Pro dotazy spojené s případnou reklamací klikněte zde.
Ostatní dotazy Více Méně
Všechny další dotazy rádi zodpovíme na e-mailu: obchod@elny.cz
Objednávky prosíme zasílejte výhradně přes eshop, s ohledem na ochranu osobních údajů GDPR nesmíme přijímat objednávky emailem.
Pokud si nejste jisti výběrem náhradního dílu pro váš spotřebič, tak nám prosím e-mailem zašlete opsaný nebo vyfocený celý výrobní štítek spotřebiče a uveďte přesně, jaký díl poptáváte. O které údaje se jedná a kde je na spotřebiči naleznete, se dočtete v článku Výběr náhradního dílu.
V případě potřeby nás můžete kontaktovat na telefonu 602 418 019. Jestliže se nedovoláte, věnujeme se požadavkům předchozích zákazníků. V tom případě prosím zašlete svůj dotaz e-mailem
Provozovatel – korespondenční adresa a další kontaktní údaje
Vážení zákazníci, náš koncept je založen pouze na internetovém obchodě a nedisponujeme kamennou prodejnou i přesto, že bychom se s vámi rádi potkávali osobně. Prosíme vás o přátelské pochopení, za které vám předem děkujeme. Z tohoto důvodu na uvedených adresách není možné zboží běžně osobně vyzvednout, vyměnit, vrátit ani osobně reklamovat. Ale můžete se spolehnout, že případnou výměnu nebo reklamaci, kterou nám zašlete na naši adresu, vyřídíme bleskově.
V akutním případě nás neváhejte kontaktovat emailem s žádostí o osobní odběr. Rádi Vám vyhovíme a domluvíme s Vámi předání zboží během otevírací doby u nás v Bobnicích.
Korespondenční adresa:
Elny.cz - Zdeněk Nymburský
Kovanská 190
289 31 Bobnice
E-mail: obchod@elny.cz
Facebook : https://www.facebook.com/elny.cz/
Telefon: 602 418 019
Firemní údaje:
Zdeněk Nymburský
Kovanská 190
289 31 Bobnice
IČO: 65743661
DIČ: CZ7504200770 – plátce DPH