Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte a trvejte na zápisu důvodu nepřevzetí do předávacího protokolu. Je-li zboží poškozeno, přestože byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu?
Informujte nás prosím o této skutečnosti emailem, abychom se s Vámi mohli dohodnout na dalším postupu zjednání nápravy.
a) Záruku na prodávané zboží prodávající poskytuje prodávající dle obecně závazných právních předpisů po dobu uvedenou v záručním listě. Není-li v na webových stránkách Elny.cz uvedeno u daného produktu jinak, je pro spotřebitele záruční doba 24 měsíců. Nákup na IČO se řídí obchodním zákoníkem. Při nákupu na IČO je záruční doba 6 měsíců.
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží od dopravce potvrzením přepravního (dodacího) listu kupujícím.
b) Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodbornou montáží či jiným neodborným uvedením do provozu, neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami jako například úderem blesku či jiným atmosférickým výbojem, ohněm či vodou nebo působením jiných nestandardních jevů jako například přepětí v rozvodné síti. Prodávající si vyhrazuje právo neuznat reklamaci v případě, že výrobce či jím pověřený odborný servis prokáže, že kupující neoprávněně do výrobku zasáhl po odstranění pečeti výrobce, nebo že došlo k mechanickému poškození zboží.
c) V zájmu rychlejšího vyřízení však odběratel může reklamaci uplatnit přímo v nejbližším autorizovaném servisním středisku dané značky uvedeném v záručním listu.
d) Dopravu na místo uplatnění reklamace v případě uplatnění přímo v autorizovaném servisním středisku hradí zákazník i v případě oprávněné reklamace
e) Při uplatnění reklamace je vždy nutné prokázat uzavření kupní smlouvy a to nejlépe předložením dokladu o nákupu – faktury, dále záručního listu a podrobně popsat vadu výrobku. (případnou emailovou komunikaci prosím zašlete spolu se zbožím). U náhradních dílů je nutné dále doložit doklad o montáži opravněnou osobou - odborným servisem s příslušnou kvalifikací elektro danou zákonem (dle vyhl. 50/78 Sb.). Pokud se vada nevyskytuje trvale, je nutné jednoznačně uvést podmínky, za kterých se projevuje. Reklamované zboží musí být kompletní, to znamená včetně případného příslušenství a pokud možno i zabaleno v původním obalu.
f) OSOBNÍ REKLAMACE NENÍ MOŽNÁ. ZBOŽÍ NA REKLAMACI ZAŠLETE NA UVEDENOU ADRESU.
NEMÁME PROVOZOVNU, JSME POUZE INTERNETOVÝ OBCHOD BEZ KAMENNÉ PRODEJNY!
Zboží lze reklamovat u provozovatele pouze zásláním zboží, dle podmínek reklamačního řádu na adresu :
Elektroservis Nymburský, Kovanská 190, 289 31 Bobnice
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena dle občanského zákoníku ve 30denní lhůtě. O přijetí a vyřízení reklamace Vás budeme informovat písemně emailem.
V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku ( nákup na IČO ), neexistuje zde zákonné určení lhůty pro vyřízení reklamace, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co možná nejkratší době.