Než nám napíšete e-mail, podívejte se, zda nemůžete ušetřit čas.
Na co se nás nejčastěji ptáte a jaké je řešení ?
Zboží si můžete objednat pouze přes eshop. Emailem objednávky kvůli potřebnému vyjádření souhlasu se zpracováním osobních údajů a souhlasu s obchodními podmínkami nepřijímáme.
Aktuální stav své objednávky zjistíte po přihlášení v sekci historie objednávek. Přihlašovací údaje vám byly zaslány e-mailem společně s potvrzením o přijetí objednávky. Jejich znovu zaslání si můžete vyžádat zadaním Vaší emailové adresy zde, kterou jste uvedli při nákupu (registraci).
O předání zboží dopravci budete rovněž informováni prostřednictvím e-mailu případně i SMS.
Připravili jsme podrobný návod, jak reklamovat a jak postupovat v případě výměny zboží.
Nebo vás zajímá spíše možnost vrácení zboží v 14denní lhůtě ?
Informace spojené s výběrem náhradního dílu naleznete zde
Pro zaslání dotazu spojeného s objednávkou klikněte zde. Vždy prosím uvádějte číslo objednávky, které se e-mail týká. Budeme vám díky tomu schopni odpovědět rychleji.
Pro dotazy spojené s případnou reklamací klikněte zde
Pro jakékoliv dotazy využijte prosím přednostně emailu : obchod@elny.cz.
Budeme tak moci Vaše dotazy a objednávky vyřídit rychleji a efektivněji.
Objednávky přijímáme pouze přes eshop. Emailem objednávky nepřijímáme!
Komunikujeme výhradně písemně prostřednictvím emailu.
Na telefon 602418019 se nedovoláte, věnujeme se objednávkám a emailům ostatních zákazníků.
Vaše dotazy rádi zodpovíme emailem po - čt 9-12 13-16h ( u dotazů na skladovou dostupnost, stav objednávky nebo její změnu v pracovní době většinou obratem ).
Pokud si nejste jisti výběrem náhradního dílu pro Váš spotřebič, tak nám prosím emailem zašlete potřebné informace o spotřebiči. O které údaje se jedná a kde je na spotřebiči naleznete, se dočtete kliknutím na tento odkaz Výběr náhradního dílu
Fungujeme pouze jako internetový obchod s možností zaslání zboží. Nemáme provozovnu ani výdejní místo, proto na níže uvedených adresách není možné zboží osobně vyzvednout, vyměnit, vrátit ani osobně reklamovat.
Korespondenční adresa :
OSOBNÍ ODBĚR NENÍ MOŽNÝ. ZBOŽÍ NA VÝMĚNU, VRÁCENÍ, REKLAMACI NA UVEDENÉ ADRESY OSOBNĚ NENOSTE ANI KDYŽ BUDETE MÍT TŘEBA CESTU KOLEM, ALE ZAŠLETE JE NA UVEDENOU KORESPONDENČNÍ ADRESU.
NA UVEDENÉ ADRESE NENÍ PRODEJNA ANI VÝDEJNÍ MÍSTO! JSME POUZE INTERNETOVÝ OBCHOD, BEZ PROVOZOVNY!
Elektroservis Nymburský
Kovanská 48
289 31 Bobnice
email : obchod@elny.cz
provozovatel - odpovědný vedoucí
Sídlo firmy :
NA NÍŽE UVEDENOU ADRESU NIC NEZASÍLEJTE! OSOBNÍ ODBĚR NENÍ MOŽNÝ.
NA UVEDENÉ ADRESE NENÍ PRODEJNA ANI VÝDEJNÍ MÍSTO!
Jan Nymburský
Palackého 1567
288 02 Nymburk
IČO: 66754968