Než nám napíšete e-mail, podívejte se, zda nemůžete ušetřit čas.
Na co se nás nejčastěji ptáte a jaké je řešení ?
Zboží si můžete objednat pouze přes eshop. Emailem objednávky kvůli potřebnému zákonnému vyjádření souhlasu se zpracováním osobních údajů a souhlasu s obchodními podmínkami nepřijímáme.
Aktuální stav své objednávky zjistíte po přihlášení v sekci historie objednávek. Přihlašovací údaje vám byly zaslány e-mailem společně s potvrzením o přijetí objednávky. Jejich znovu zaslání si můžete vyžádat zadaním Vaší emailové adresy zde, kterou jste uvedli při nákupu (registraci).
O předání zboží dopravci budete rovněž informováni prostřednictvím e-mailu případně i SMS.
Připravili jsme podrobný návod, jak reklamovat a jak postupovat v případě výměny zboží.
Nebo vás zajímá spíše možnost vrácení zboží v 14denní lhůtě ?
Informace spojené s výběrem náhradního dílu naleznete zde
Pro zaslání dotazu spojeného s objednávkou klikněte zde. Vždy prosím uvádějte číslo objednávky, které se e-mail týká. Budeme vám díky tomu schopni odpovědět rychleji.
Pro dotazy spojené s případnou reklamací klikněte zde
Pro jakékoliv dotazy využijte prosím přednostně emailu : obchod@elny.cz.
Budeme tak moci Vaše dotazy a objednávky vyřídit rychleji a efektivněji.
Objednávky přijímáme pouze přes eshop. Emailem objednávky nepřijímáme!
Komunikujeme výhradně písemně prostřednictvím emailu obchod@elny.cz
Pokud se na telefon 602418019 nedovoláte, věnujeme se objednávkám a emailům ostatních zákazníků.
Vaše dotazy rádi zodpovíme emailem po - čt 9-12 13-16h ( u dotazů na skladovou dostupnost, stav objednávky nebo její změnu v pracovní době většinou obratem ).
Pokud si nejste jisti výběrem náhradního dílu pro Váš spotřebič, tak nám prosím emailem zašlete potřebné informace o spotřebiči. O které údaje se jedná a kde je na spotřebiči naleznete, se dočtete kliknutím na tento odkaz Výběr náhradního dílu
Fungujeme pouze jako internetový obchod s možností zaslání zboží. Nemáme provozovnu ani výdejní místo, proto na níže uvedených adresách není možné zboží osobně vyzvednout, vyměnit, vrátit ani osobně reklamovat.
Korespondenční adresa :
OSOBNÍ ODBĚR NENÍ MOŽNÝ. ZBOŽÍ NA VÝMĚNU, VRÁCENÍ A REKLAMACI NA UVEDENOU ADRESU PROSÍM VÁS OSOBNĚ NENOSTE.
NA UVEDENÉ ADRESE NENÍ PRODEJNA ANI VÝDEJNÍ MÍSTO! JSME POUZE INTERNETOVÝ OBCHOD, BEZ PROVOZOVNY!
Elektroservis Nymburský
Kovanská 190
289 31 Bobnice
email : obchod@elny.cz
facebook : https://www.facebook.com/elny.cz/
Tel. 602418019
provozovatel - odpovědný vedoucí
Sídlo firmy :
Zdeněk Nymburský
Kovanská 190
289 31 Bobnice
IČO: 65743661
DIČ: CZ7504200770 – plátce DPH